Zgłoszenie stowarzyszenia zwykłego
PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. – Prawo o stowarzyszeniach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 2261) ze szczególnym uwzględnieniem art. 40
WYMAGANE DOKUMENTY:
Zawiadomienie o utworzeniu stowarzyszenia zwykłego wraz z załącznikami:
Regulamin działalności - określający w szczególności nazwę, cel, teren, środki działania, siedzibę oraz przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie.
Protokół z Zebrania Założycielskiego
Listę Członków - Założycieli - - zawierającą imiona i nazwiska, datę i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania oraz własnoręczne podpisy założycieli.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Jeżeli w ciągu 30 dni od dnia uzyskania informacji o założeniu stowarzyszenia zwykłego nie zakazano jego działalności, może ono rozpocząć działalność.
MIEJSCE ZŁOŻENIA ZGŁOSZENIA:
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów
pokój nr 214, tel. (59) 822 80 03, fax. (59) 822 80 01
godziny przyjmowania:
pon. 8:00 - 16:00
wt. – pt. 7:00 - 15:00
UWAGI:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mirosław Jażdżewski | 10-02-2011 12:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dariusz Glazik | 10-02-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Mirosław Jażdżewski | 10-02-2011 12:49 |